МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЛОІППО ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИНА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

GOOGLE CLASSROOM. Безкоштовний веб-сервіс створений Google для закладів освіти з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом.

PROMETHEUS.Проєкт масових відкритих онлайн-курсів.

iLEARN. Онлайн курси з основних предметів ЗНО, вебінари з найкращими репетиторами, тести, подкасти, матеріали для самопідготовки

ED-ERA. Проєкт, який створює онлайн-курси та освітній контент широкого спектра з використанням IT

МІЙ КЛАС. Електронна освітня платформа, яка пропонує широкий спектр матеріалів для здійснення дистанційного навчання – завдання, теорію та тести зі шкільних предметів.

PADLET. Це мультимедійний ресурс для створення, спільного редагування та зберігання інформації. Це віртуальна стіна, на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на інтернет-сторінки та замітки. Учитель надає доступ до стіни школярам і вводить їх електронні адреси, відкриваючи можливість писати або модерувати дошку.

Методика використання віртуальної інтерактивної дошки Padlet в освітньому процесі

LEARNINGAPPS. Конструктор інтерактивних завдань, що дозволяє зручно й легко створювати електронні інтерактивні вправи, що сприяє активності, самостійності, ефективності, зв'язку теорії з практикою, поєднання колективних та індивідуальних форм навчальної роботи тощо.

CLASSTIME. Онлайн-сервіс для встановлення зв'язку з учнями та проведення їхнього опитування в реальному часі дистанційно.

Технологія створення хмар слів

"Science around us" (augmented reality STEM-club)

Кiлькiсть переглядiв: 114

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.